neděle 29. září 2013

116. den - 29/09/2013: BACK IN NEW YORK!

Tak vstávačka v 5:30, no nádhera…Venku zima jako prase…Jedeme autobusem do Bostonu, teda v Bostonu už jsme spali, ale jedeme směr centrum, nikdo nikdo…:D…Je brzy ráno, mlha, zima…
Jako první navštěvujeme Harvard…J…Asi každý zná totu univerzitu, o které často slýcháváme ve filmech…No co vám budu povídat, moc hezký, jen škoda, že jsme tam nepřijeli později, abychom se trocuh ohřáli…Přece jenom kolem 6. ráno, člověk je rád, že se vůbec pohybuje…:D
Hned po Harvardu navštěvujeme centrum…Boston je opravdu nádherný…Dokonce až tak, že nevíme, jestli nepředčil i Washington…:D…Budeme si to pak muset zrekapitulovat asi…
Procházíme město, zatímco jsou skoro všichni na tour Boston, jedou zase na lodi, takže budou akorát tak promočení a určitě neuvídí tolik, co my…J…Fotíme, kocháme se, hřejeme se na sluníčko…
Jíme čínské nudle ale s takovým výhledem na park a vysoké budovy Bostonu, neuvěřitelné…
Jedié negativum je to, že se dneska vracíme do NY a cesta bude dlouhá…A ozcan je nějakej nemocnej, takže s ním není taková sranda…:D
Nooo asi po 6ti hodinách jsme v New YORKU, tedy respektive v China town v NY a Ozcan byl tak hodný, že se nám zeptal, jestli se nám nevyplatí spíše vystoupit v China town než na letišti…A náš průvodce mu řekl, že ano, že Times Square je nedaleko…Stojíme na silnici, máme v rukách kufry, autobus odjíždí, hned v zápětí se raději znovu ptáme kolemjdoucího na cestu a ten nám říká, že jsme úplně ztraceni, že bychom museli metrem a vlakem…a pak ještě vzít taxi, že náš hotel v New Jersey je hrozně daleko…NO tak to jsme v pytli…
Ale cooo, jsme v NY, plném lidí a dopravních prostředků…Ještě se párkrát ptáme na cestu…Ale jsme hrozně zmateni…Nemůžeme najít ani metro…
Ale chce to hlavně klid…Potkáváme moc fajn pána, který nám vše vysvětluje a radí nám, jak ušetřit peníze a hrozně nás lituje…Asi vypadáme na umření…J
Takže jdeme na metro…Stejně jsme si s ním chtěla sjet…Vchod jak do hrobu…tmavý, špinavý, trochu se bojím…:D…Ale když vejdeme do podzemí, vše už vypadá lépe, kupujeme lístky a jedeme…Snad jsem pánovi rozumněla dobře, jinak taky můžeme dojet tak do háje…
Ááá, jedme dobře, dokonce i úspěšně přesedáme na vlak…A vše jde docela hravě…Jen někteří lidé mi trochu nahánějí strach a když říkám Ozcanovi, ať mi zezadu hlída batoh, hrozně se diví…Je asi stejně důvěřivej jako Američani…
To ještě nevíte, že Míša dneska přímo před Harvardem ukradla čaj…No ukradla, on vlastně nikdo peníze ani nechtěl…:D…
Tak každopádně jsme na místě…A ještě musíme najít naší ulici a hotel…No ty vole, kde to jsme…Strávili jsme teď téměř 6 dní se samýma Číňanama a teď jsme v New Jersey, v nějakém Indickém městečku…Nádhera, bojím se…:D…Všichni na nás koukají, vypadají hrozně…
Orientujeme se v mapě, ale přesto se raději cestou optáme, zda jdeme spávně …V tom se nás ale ujímá zdejší Ind a doprovází nás až do hotelu…Hodný…J…Ale raději jsme s nim ani nemluvili, protože jsme si všichni do poslední chvíle mysleli, že nás za rohem stejně nikde zabije…:D…

NO a to je asi tak všechno, jsme v hotelu, máme krásný pokoj…Dokonce dva pokoje, jeden malý, jeden větší, dvě obří televize…To se nám tu bude bydlet…Necelé dva dny…L