středa 2. října 2013

117. den - 30/09/2013: CRAZY SHOPPING!

Ráno vstáváme a připravujeme se na ten nejnáročnější den…protože máme celý den na nakupování!!!...Potřebujeme zaplnit kufry!...:D…Teda zatím jen ten můj a Míša si musí nějaký koupit…J
Takže vyrážíme na 14 th Avenue…Bez Ozcana, protože ten se rozhodl být naštvaný, takže vyrážíme bez něj…Co se dá dělat…
Jedeme samy a nákupní horečka může začít…Jedeme do jednoho nákupního centra, které jsme našli na internetu a má to být cenová bomba, takže uvidíme…Jediné co víme, že je to na 14 Avenue, ale nevíme přesný název nic…Takže samozřejmě trochu bloudíme…Ale vlakem jsme dojeli úspěšně…Za dva dny v NY se docela orientujeme…J
Ptáme se kolemjdoucích na cestu, ale nikdo naše zmiňované centrum nezná…:D…A 90% lidí, vlastně ani v NY nežije…
Takže se ptáme a ptáme, až narazíme na jednu černošku, která nás ochotně naviguje…Centrum už se dávno nejmenuje tak, jak psali na internetu…Vcházíme dovnitř…Velké obchodní centrum, hned v první obuvi si kupuji dvoje boty…A to se musím krotit…Hned o patro nahoře další…
No prostě nákupy, jak mají být…Jo vlastně ještě předtím jsme vybrali peníze z našich amerických účtů…A jako správné Američanky s balíkem dolarů v kapse střídáme jeden ochod na druhý…
Už po hodině mám plné ruce, že nevím, co budu dělat za další dvě hodiny…Míša je ale trochu pozadu, protože je hrozně nerozhodný člověk, jak jsem bývala i já…Ale kolikrát se mi to nevyplatilo, takže moc nepřemýšlím, co se mi líbí, beru…protože je to daleko levnější než u nás a přece jsem 3 měsíce nedrhla záchody, abych přijela pak domů s prázdnou…:D…Nee, to je jen vtip, myslím, si, že celé tři měsíce, jsme si užívali, jak jsme jen mohli…A asi by bylo hezké si přivézt něco domů, ale asi žádná ženská by v New Yorku neodolala…!...
Když už jsme trochu upajdané a hladové, jdeme do místního stánku s pizzou a občerstvujeme se…Moc dobrá pizza na Union square, za dolar, proč ne…Miluju New York…:D….
Po malém občersvení pokračujeme…Míša kupuje kufr, teď můžou začít teprve pravé nákupy…Jenže se jí moc věcí nelíbí a mě se chce brečet, jak si nemůžu koupit všechno…:D…Ale třeba budu pokračovat příští rok…J
Takže kolem 7 večer přijíždíme zpět na hotel, kde už čeká docela uklidněný Ozcan…Balíme, kontrolujeme stavy účtu, letenky…A právě zjišťujeme,že za kufr je příplatek 100 USD…Což si myslíme, že není úplně malá částka, je fakt, že já mám oba skoro plně obsazené, ale Míša toho moc nemá…Takže se jí to asi úplně nevyplatí…Tak přemýšlíme, co dělat…Ale jelikož nás hrozně bolí hlava, jdeme si raději lehnout a přemýšlení necháme na zítra ráno…Mezitím vlastně ještě sníme nudle a vypijeme pití, které nám koupil Ozcan, protože se asi cítil provinile, za to, že se choval jako vůl…s prominutím…:D Ale tak každý máme své dny…J….
Poslední noc…Poslední noc v hotelu – USA…neskutečně to vše uteklo a opravdu nám nepřijde, že jsme někde 4 měsíce…A všechno končí…L

Opravdu už jsme si na Ameriku tak zvykla, jako by to byl můj domov a zítra bych měla letět jen na návštěvu, na malé prázdniny do ČR…Jojo, jsem takový přizpůsobivý typ…hrozně mi to tu všechno bude chybět…Ale lidi, Američani…kteří si s vámi povídají v metru, rádi a ochotně vám pomáhají…Zajímají se o vás…Od všeho mi bude chybět trochu…Navštívili 8 zcela rozdílných měst…Ale  nám to spíše přijde, že jsme byli v 8 rozdílných zemích…protože každé město mělo něco do sebe...Ale opravdu hrozně se lišily…Lidmi, chováním, oblékáním…A pozorovat to, je opravdu něco unikátního…Nikdy nezapomeneme na jediný den, co jsme prožili…J…A s takovým pocitem usínáme a snažíme se užít poslední noc, co nejvíce….:)

Žádné komentáře:

Okomentovat