čtvrtek 26. září 2013

113. den -26/09/2013 PHILADELPHIA AND WASHINGTON D.C.

Právě sedím u krásného stolu v hotelu Hilton…J…A píši tenhle blog…J
Míša s Ozcanem nakupují v nedalekém supermarketu něco k snědku…Ale to už zase předbíhám…
Ráno jsme vylezli z měkkoučkých postelí…V životě jsem nespala v pohodlnější posteli…Hodně tomu tedy konkurovala postel na lodi…Je to fakt rozdíl, když se 3 měsíce přikrýváte jen prostěradlem, nebo dostanete jemňoučkou peřinku a postel s měkkou matrací…No nádhera…
Takže je vám jasné, že se nám vůbec, ale vůbec nechtělo vylejzat…Ale musíme…Protože nás průvodce je tak dobrotiví, že nám dokonce i ráno volá jako budíček…
Telefon řve jako kráva, Míša se natahuje, zvedá telefon a jen do něj zafuní něco jako: Yessss…
A zase položí…Je čas vstávat…Vylézále, připravujeme se…Balíme saky paky…A jdeme na recepci…Už tam máme připravený autobus, nasedáme a jedeme…J
První zastávka je ve Philadelphii, která vypadá opravdu úchvatně…Máme hodinu pauzu na snídani, všichni čínani zalezou do místního bistra na nudle, ale my raději dáme přednost procházce a poznávání města…Ale asi po půl hodině jsme tak promrzlý, že si jdeme sednout na čaj a něco malého k snědku, přeci jenom je to naše první zastávka, takže k vidění toho bude později ještě dost…J
NO to jsme se ale šeredně spletli…Jen co nasedneme zpět do autobusu, nám náš milý průvodce Brandon oznamuje, že teď pojedeme do Washingtonu a že máme asi dvě hodiny na to, si odpočinout, prospat se…Aha, takže z Philadelphie je to asi všechno…:D…Chudáci Čínani si vyfotili leda tak nudle…:D…
Ale na druhou stranu chápeme, že nejde všechno stihnout, všechno vidět, to by ta naše tour musela trvat tak měsíc…My každopádně pár pěkných záběrů máme a jsme spokojení…J
Přijíždíme do Washingtonu DC…Pane bože, to je fakt krása…
Vážně…Samozřejmě New YORK, krásné město, všud mraky lidí, show paráda, kam se podíváš, shon, zábava, vzrůšo, krásné moderní ale i památeční budovy…žluté taxíky, bezdomovci, lidé spěchající na metro, lidé čtoucí noviny a sedící v místních parcích…Krása…J
Ale Washington je něco úplně jiného…Hrozně příjemné město…Všude samá zeleň, lidé sportují, běhají, mají v parcích pikniky, všude je slyšet dětský smích a cítit neskutečně čerství vzduch…
Není to jen můj názor, ale všichni jsme se shodli, že Washington DC je zatím to nejkrásnější město, co jsme viděli..Nejkrásnější v tom slova smyslu, že ten, kdo žije v DC, je opravdu neskutečně šťastný…600.000 obyvatel…A přitom celé město na mě působilo spíše jak malé příjemná a přenádherná vesnice…J
Navštívili jsme snad všechny důležité atrakce, které jsou v DC k vidění…Joooo White house…Obama mi ale z okna nezamával, to jediné mě trochu zamrzelo…J
Víc z výletu se zase dozvíte za týden…J
Z Washigtonu jsme ale všichni opravdu nadšení, unešení…J
Po hodinách ťapkání, pajdání, crmrání…Se vracíme zpět do autobusu, opět se stavujeme v odlehlém místě na hodinovou večeři, kdy se Čínani přecpávají k prasknutí, vše jen za 16 dolarů…Pro nás je to ale moc, takže jdeme do místního supermarketu, který se ale ukázal jako ORGANIC market, takže je tam vše zdravé, ale hrozně drahé…Ale mají tam čaj a kávu zadarmo, takže Míša s Ozcanem si dopřávají doušky mátového čaje, který já zrovna nemiluju…:D…
Takže jsme se tam prošli a jdeme zase ven, hledáme něco k snědku, ale nikde nic není…Ale všichni všude jen běhají a sportují…Jsme na nějakém zdravě žijícím sídlišti, kousek od Washingtonu…:D…
No takže jediné, co jsme našli, tak byl místní krámek, kde jsme si každý koupili plechovku džusu, abychom neumřeli žízní…J
Naštěstí nás autobus driver míří směrem k autobusu dříve, tak snad nám otevře…Zase je nám nějaká zima, přesto že v DC bylo dneska krásně, něco kolem 27 stupňů bych to viděla…:D…
Usedáme na naše mísa v autobusu a hrajeme hru…Na střídačku říkáme podstatná jména začínající na písmenku C….Samozřejmě v angličtině…Hrajeme, hrajeme, hra nemá ale konce…:D…
Takže když přijde nás průvodce a seznamuje nás s plánem na zítřek, přerušujeme hru, a jako loosera označíme samozřejmě Ozcana…:D…
No a jak už víte, teď jsme v Hiltonu, sníme si nějaké polívky, koukneme na televizi a půjdeme spát…J
Zítra nás čeká Boston a Niagárské vodopády…J…Jou jou jou…A taky asi 7 hodin na cestě…Takže potřebujeme nabít foťáky a načerpat nové síly…:D…