sobota 28. září 2013

114. den - 27/09/2013: NIAGARA FALLS

Jako správný spisovatel, využívám každé volné chvíle, abych se s vámi mohla podělit o naše zážitky…Zrovna sedíme v autobuse směrem k Niagara Falls…
Cesta je dlouhá…Ráno jsme tentokrát nemuseli vstávat v 5, ale v 6:30, jaká nádhera…J
Vybírám si své oblečení z kufru, když v tom, ale zjistím, že zrovna to, co bych si chtěla obléknout, v mém kufru není…Prohlédnu raději i ten druhý, ale ani tam jsem neuspěla…Ach jo, to už je třetí triko od dob Myrtle Beach…Tak snad někomu jiném alespoň udělaly radost…
Takže na sebe něco hodím, dobalíme kufry a jdeme k autobusu, který je tam už připravený…prohlížením svých kufrů jsem docela ztratila dost času, takže Míša raději vychází před, aby řidič neodjel bez nás…
Sedíme v autobuse a máme před sebou cestu dlouhou asi dvě hodiny…jedeme do čokoládovny Hershey´s…
Máme na prohlídku asi hodinu, takže jdeme hnedka na věc…Usedáme do vozíku, který nás prováží čokoládovnou a seznamuje nás s celým procesem, jak se vyrábí ta nejlepší čokoláda na celém světě!...
Všechny by jsme je chtěli domů…Za 4 měsíce žádná z uvedených značek čokolády pro ás není neznámá…Taková škoda, že se nevyrábí i u nás…Dá se objednat z internetu a si by vám  jí poslali z USA…Ale ta cena…:D
Kdyby to bylo na mě, všechno nakoupím a všem přivezu, to je jasné…Ale už teď jsem trochu ve stresu z toho, že bych každému nejraději přivezla milion věcí, milion věcí na památku, ale bohužel i my jsme omezení nejen kilama  v kufrech, časově, ale omezuje nás i náš rozpočet…Nééé, že bychom byli bez peněz, to samozřejmě nejsme…Ale musíme trochu myslet na budoucnost….A pokud se chceme do USA vrátit příští rok, nemůžeme tu nechat miliony za blbosti, které by vás třeba ani nepotěšili…:D…
Lian bych nejradši vykoupila celý GUESS…:D…Ládíkovi bych přivezla celou hokejovou výstroj…Mamce bych přitáhla 10 ti kilové mušle z Karibiku…Atd atd…Ale to nejde…:D…A ani nevíte, jak mě to mrzí…
No nic, každopádně čokoládovna byla krásná…Super zážitek a samozřejmě, že jsme neodolali a koupili jsme si něco na zub do autobusu, protože tu budeme muset ještě vydržet asi 3 hodiny…A pak se uvidí…:D
Jo a taky jsme se ukázali s Míšou jako správné Češky, nepřiznali jsme našemu průvodci, že jsme navštívili jeden boat trip za 30 dolarů…:D Tak jsme alespoň ušetřili, doufáme, že si na to nevzpomene později…chudák malej…:D…Na druhou stranu, má určitě peněz jako šlupek a my jsme přece jenom pořád chudí studenti…J
Tak jsme nasedli zpět do autobusu a před námi je asi tříhodinová cesta…Máme dojet až k Niagárským vodopádům, které dokonce navštívíme kolem 9. večer, protože to je čas, kdy se Niagáry osvětlují…Abychom viděli rozdíl v noci a zítra i ve dne…No a představte si, že budeme ubytovaní v luxusním hotelu jako je Sheriton…Tak uvidíme, jestli bude lepší než včerejší Hilton…:D
Tak jsme přijeli k Niagárům…Máme pauzu asi dvě hodiny na večeři, ještě předtím, než navštívíme Niagáry…Je tu kosa jak asi víte kde…A jídlo žádné!...Teda jídla je dost, v jednom obchodním centru, ale samé čínské, indické a neskutečně drahé…Vě měste Niagara falls vesměs nikdo nežije, všude jsou jen hotely a turisti…Žádný supermarket a nic normálního k jídlu tady neseženete…A ptát se někoho na cestu nemá vlbec cenu, protože všichni zůstávají na jednu, dvě noci, stejně jako my…:D
Okay, takže chodíme po městě…Míša si dává hot dog, který byl pěkně drahý a do hot dogu má hodně daleko, takový chudý páreček, ještě k tomu se studenou houskou…:D…Smáli jsme se jí asi půl dne…
Ale smích nás přešek, kdy jsme s Ozcanem zůstali raději hladoví…Protože i když jsem měla hlad, vím, že kdybch před sebe dala jídlo za tak vysokou cenu, ani by mi nechutnalo…Chybí nám polívka z pytlíku…:D…
No nic, po dvou hodinách, kdy jsme akorát zmrzli a vyhladověli, jdeme zpátky do autobusu a jedeme na Niagáry…Vždycky jsme si myslela, že Niagáry jso uprostřed ničeho, všude jen samá příroda, ale ono prd…Niagáry jsou uprostřed města, a kolem můžete vidět hotely…Vlastně i nás Sheriton je hned kousek…No ale to není podstatné…Niagárské vodopády, kolikrát jsme o nic slyšeli, kolikrát jsme je zahlídli v televizi, ve filmech…Ale to, co jsme viděli na vlastní oči, bylo opravdu neuvěřitelné…Takové monstrum…54 metrů valící se vody…kvanta vody…Miluju ten zvuk…A když jsme se nahli trošičku přes zábradlí, úplně nás zamrazilo…Zážitek na celý život…Krásně osvětlené, opravdu nádhera, už teď se nemůžu dočkat, až to zítra uvidím za světla…
Akorát, že nepojeme na výlet lodí, jako ostatní…Nejen, že je to drahé jako prase, ale máme známé, co ta takovém výletě byli a jedné, co si odvezli, tak to, že byli skrz na skrz promočení…Ale na drouhou stranu je to adrenalin, trochu mě to mrzí, ale jak pořád říkám, nemůžeme mít všechno…J
Takže po tak krásném zážitku, jako jsou Niagara falls v noci, jedeme do Sharitonu…No co si budeme povídat, žijeme si na vysoké noze…:D…Na to, že tento výlet patří k těm levným, určený hlavně pro studenty, starají se o nás hezky…:D…

Takže uleháme do měkkoučkých postelí…A nařizujeme budík na 6:30…A zítra nás čekají zase Niagáry a dlouhá cesta do Bostonu, téměř 7 hodin…To budeme zase dřevění…:D